TARTU KARLOVA KOOL
EST
esilehe_galerii

Kuues b klass osales aktiivõppeprogrammis „Annab mängida“

Neljapäeval, 2. veebruaril käisid 6.b klassi õpilased Ahhaa teaduskeskuses ja võtsid osa matemaatikateemalisest aktiivõppeprogrammist „Annab mängida“.

Kell üheksa hommikul kogunesid õpilased teaduskeskuse fuajees. Kui kõik olid kohal, mindi koos programmi läbiviijatega ruumi, kus õpilased jagati neljastesse rühmadesse. 

Esimeseks mänguks oli „Rahamäng“. Mängu eesmärk oli osta mänguraha eest ülesandeid, aga kuna kellelgi raha ei olnud, pidi kõik võtma laenu ja pärast ülesannete lahendamise eest saadud rahaga laenu tagasi maksma. Kui ülesannet ei õnnestunud ettenähtud ajaga lahendada, tuli maksta trahvi. Ülejäänud raha eest võisid võistkonnaliikmed endale midagi osta.

Pärast rahamängu anti igale rühmale praktiline ülesanne, mille lahendamiseks pidi kasutama keskuses olevaid eksponaate. Paljud kasutasid ülesannete lahendamise kõrvalt aega ka tee peale jäävate eksponaatide uurimiseks. Ka suur osa lõunapausist kulus keskuse avastamisele. 

Eelviimase tegevusena mängiti kabet, aga võitma pidi igal juhul arvuti. Ülesanne oligi muuta arvuti võitmatuks. Rekord, millega arvuti võitmatuks muuta, oli neliteist käiku, kuid nii hästi meist kellelgi siiski ei läinud. 

Päeva lõpus käisime vaatamas teadusteatrit „Appi, matemaatika!“. Teadusteatris räägiti sellest, miks matemaatika on oluline ja kuidas me seda igapäevaselt kasutada saame. Pärast teadusteatrit tehti päevast lühike kokkuvõte ja kõik, kes soovisid, võisid jääda veel teaduskeskusesse lõbusalt aega veetma.

Liisa, 6.b klassi õpilane
Foto: Jandra Mölder, 6.b klassijuhataja

 

Teated

Avaleht Meie kool
Koolielu
Koolipere
Koorikool
Lapsevanemale
Kontakt